Evans, KM; (2000) Educational systems and transitions. In: Adversity and Challenge in Life in the New Germany and in England. Palgrave Macmillan
http://ift.tt/2eBu3gd
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2020
(289)
- ► Φεβρουαρίου (28)
-
►
2019
(9071)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (3642)
- ► Ιανουαρίου (3200)
-
►
2018
(39872)
- ► Δεκεμβρίου (3318)
- ► Σεπτεμβρίου (3683)
- ► Φεβρουαρίου (2693)
- ► Ιανουαρίου (3198)
-
►
2017
(41099)
- ► Δεκεμβρίου (3127)
- ► Σεπτεμβρίου (2173)
-
▼
2016
(13807)
- ► Δεκεμβρίου (700)
-
▼
Νοεμβρίου
(1450)
-
▼
Νοε 06
(24)
- IκBNS induces Muc5ac expression in epithelial cell...
- Allergen immunotherapy for insect venom allergy: a...
- Treatment of hereditary angioedema with normal C1-...
- Septooptic Dysplasia with an Associated Arachnoid ...
- Anterior Temporal Lobe Tracks the Formation of Pre...
- Dynamic updating of hippocampal object representat...
- Comparative education research: approaches and met...
- Lifelong Learning in Paid and Unpaid Work
- The rainbow concept of Lifelong Learning
- The learning cultures of Third Age participants: I...
- A Comparative Study of Two Noncredit Educational O...
- Youth, education and risk - facing the future
- Shaping futures learning for competence and citize...
- Participation of Young Adults in Youth Organisatio...
- Leisure Patterns of Young Adults in Britain and th...
- NVQs and Key Workers
- Informal learning in UK – The significance of adul...
- Educational systems and transitions
- Learning and Work in the Risk Society Lessons for ...
- Learning and Work in the Risk Society Lessons for ...
- Becoming Adults in England and Germany
- Second International Handbook of Lifelong Learning
- Work Training: Values and Beliefs of Young Adults ...
- Does pre-vocational education work?
-
▼
Νοε 06
(24)
- ► Σεπτεμβρίου (600)
- ► Φεβρουαρίου (1350)
- ► Ιανουαρίου (1400)
-
►
2015
(1500)
- ► Δεκεμβρίου (1450)
Ετικέτες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου